Den som tiger säger också något... ♥

Heej :)

Dagen:
Gympa (dubbelkull och poängststioner, det första jätteroligt, det andra jättejobbigt;)!)
Sen jättelång håltimme då jag och Iza typ bara satt och gjorde ingenting.
Eller, vi var nere och umgicks lite med Towe och Lisa som stod i uppis också så lite kul hade vi såklart :D
Men jag saknar Becca och dom andra som har dd, varje onsdag..
Efter håltimmen var det So och sist engelska.
Det var också många roliga skämt och citat men det är för många för att jag ska kunna komma ihåg dom haha ;D

Sen gick jag med Becca och Lina till nattkröken, vi tog kort och hade jättekul :D

När vi sagt hejdå så gick jag vidare till Ninjo, tog bara en kort promenad för jag hade en aning för tunna kläder för det här vädret och årstiden, så himla kallt börjar det bli!!

När jag och Ninjo kom tillbaka så satt jag och gosade med honom massor och så pratade jag med Ancis barnbarn.
Hon är jättetrevlig, vi pratade om att jag är blyg och att Anci försöker ändra på det.
Då sa hon (Sabrina, ancis barnbarn) " varför det? Man ska inte ändra på sig själv, för man är ju bra som man är. Man får aldrig ändra på sig, oavsett vad andra säger"
Anci sa " jo men jag vill att hon är mer öppen"
Då sa Sabrina: "Men hon är säkert öppen för sina vänner, bara för att hon inte pratar så mycket i skolan betyder ju inte att hon är folkskygg, en del är bara blyga, det är bara så dom är och det är inget fel med det, låt henne vara den hon är"
Då tänkte jag bara "tack tack tack, hon förstår mig! <3

Visst, jag är extremt blyg, jag vågar knappt prata med mina vänner ibland, jag är livrädd för att prata inför klassen, och allmänt prata med dom jag inte riktigt känner.
Men vad och varför skulle jag göra något åt det, jag vill ju vara den blyga och känsliga men egentligen omtänksamma personen jag är och det kommer jag alltid vara.
Visst önskar jag väl att jag var lite mindre blyg för då skulle jag nog ha fler vänner och så.
Men jag är så tacksam och lycklig över dom vännerna jag har, för dom accepterar och respekterar mig trots allt, och dom förstår mig som ingen annan!
Och som i rubriken så är det så otroligt mycket som jag vill och försöker säga men inte vågar, så bara för att jag är tyst betyder inte det att jag inte har något att säga, bara så ni vet ifall ni inte redan visste det.

Kram ♥


Någon bild från förra veckan, bara för att jag inte ville ha ett inlägg
med bara text. <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart ska man inte ändra det som man faktiskt är nöjd med, absolut inte. Det hade vart skillnad om du inte ville vara det, då kan man försöka ändra på det. Men de e ju bra att du trivs med dig själv, då ska man inte ändra något. Och asom du säger så måste jag säga att ett "du är så snäll" från dig betyder väldigt mycket mer än samma ord från många andra, de som bara snackar och snackar och snackar you know. Du är grym som du är, enligt mig ska du inte ändra dig alls <3

2010-10-13 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0