Jag + skräckfilm= nej

Alltså jag hatar verkligen skräckfilmer, jag vill ALDRIG titta på en sån, jag ogillar dom verkligen, är helt ointresserad av dom!

Såna filmer jag gillar innehåller gulligt, glatt, romantiskt och med lyckligt slut typ! :*

Haha, och ändå är twilight och harry potter dom bästa filmerna jag sett, och jag är helt förälskad i dom, fast det är mycket mörker, drama och våld i dom, konstigt.. ;)
Nej men dom är ju i allmänhet bara bäst, dom har allt! ♥
Och dom är ju inte direkt skräckfilmer heller, även om jag tycker att dom är väldigt läskiga ibland, men jag blir ju rädd för det mesta så det är inte konstigt...

Just nu turas jag ungefär om att läsa twilight och hp, nu läser jag dödsrelikerna för att filmen kommer snart, den 19:e, är ju faktiskt jättesnart, åhh jag längtar så mycket, är så otroligt förväntansfull verkligen!! :D


BÄSTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0