Jag vill till Mälarvik nuuuuuu!

Hejsan :)

Jag hinner bara blogga en snabbis idag, och sen ingenting förrän typ Torsdag kväll.
För idag måste jag packa och fixa allt till Mälarvik som vi äntligen ska till imorgon! :D

Det har ändå bara varit en vanlig skoldag, med mycket, mycket skratt med dom bästa tjejerna i klassen! <3

Åh vad jag längtar tills imorgon, kommer bli så otroligt kul som vanligt oförglömligt och underbart, jag älskar det!

Enda lektionen vi har imorgon är gympa, då ska vi träna inför orienteringsprovet på Fredag.
Jag orienterar med Iza, sen följer jag med henne hem och sen blir vi skjutsade till mälarvik.

Så vi hörs på Torsdag, ha det bäst alla! :)


// Sanna ♥

Kommentarer
Postat av: moa

marianne sa att vi fick följa med om vi ville, så jag o linda kommer oxå :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-10-05 @ 19:43:22
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Idag var det kul att se när man ser, om du förstår. Jättegulliga bilder på hundar och lilla Sanna med. Tråkigt att du har fått vara utan din vän så länge. Men det blir ju desto roligare sen när han kommer hem. Du har ju varit utan hans sällskap i fyra veckor i somras. Då hade du bara flintisen som kamrat. Fördelen var ju att du slapp borsta då. Ha så kul Sanna! ISÄ.

2010-10-06 @ 16:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0