Min vän Melanie

Heej :)

Hade så himla roligt hos Melanie, skrattade var verkligen det vi gjorde mest, jag tror knappt att det finns någon roligare än henne!
Vi gjorde allt möjligt roligt som vanligt, tex skaffade låtar, spelade spel, pratade och sjöng :)

När jag kommit, så fort hon öppnat för mig och vi kramats så tittade hon på mig och sa:
- Åh, vad söt du är idag!
Det var det gulligaste hon sagt till mig på länge, jag blev så blyg så jag bara log lite och tittade på henne ;)

Och så sa hon en (enligt mig) rolig sak när hon gick iväg för att göra något:
Coming soon. Lite senare sa hon "On dvd"
Hahaha, jag skrattade tills hon kom tillbaka!

En annan rolig sak, när vi spelade frågesport, för skojs skull ett spel för 7-10åringar, så kom en himla lätt fråga:
"Vad har man på huvudet när man sitter på en häst?"
Då sa Melanie "Hår" och förklarade att alla har ju inte hjälm när dom sitter på en häst.
Då sa jag " Alla har inte hår heller!"
Vi skrattade säkert 5 minuter, jag lovar att vi är 2 av dom konstigaste galningarna som finns haha!
Men roligt har vi tillsammans och det är huvudsaken ;D

Och så gav hon mig några saker också, hon ger mig nånting varje gång vi träffas faktiskt, snäll är hon, så in i norden snäll så det vet bara jag, för jag är hennes enda vän.
Synd tycker jag för hon är värd såå mycket mer, men hon säger att hon bara behöver mig, gulligt!
Ja jag älskar henne, hon är min Sötish (som vi kallar varandra) <3


Kram på er :D


Massa choklad fick jag :D


Och den här söta nallen fick jag också.
På lappen står det "Friends forever, till Sanna från Melanie.
Gud vad gullig hon är!!!


// Sanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0