Ninjo kom hem, jag saknar dig!!!

Glömde berätta att jag var hemma hos Ninjo.

Men dom var inte hemma än, fast dom skulle kommit hem igår.
Jag som har gått och väntat och längtat sen förra torsdagen, och så skulle jag äntligen få träffa honom idag, men nej, då är dom inte hemma än...

Gud vad jag blev besviken!
Jag ringde mamma och berättade och sa:
- Vad ska jag göra, han är inte hemma?
Sen sa jag, hur kan Anci plåga mig så, att stanna kvar i stockholm med Ninjo utan att ringa och säga det till mig, jag som älskar Ninjo mer än någon annan någonsin kommer älska honom?!?!?!! :(

Nu är jag besviken på henne (Anci alltså), det känns faktiskt som om hon tagit "min" hund ifrån mig, jag menar, tänk om dom stannar jättelänge, jag vet ju inte ens om Ninjo lever för att han är i Stockholm med sin riktiga matte...

Och kommentera det här inlägget snälla, då blir jag glad igen :)








Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

fiiina bilder ! :** ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-10-04 @ 19:00:44
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se
Postat av: moa

jag tror säkert att det är bra med Ninjo, ta det lugnt bara! Måste säga att det är en sån himla fin relation ni två har. Så himla sött! Jag hoppas han kommer hem snart, och jag håller med om att de va riktigt taskigt att inte ringa.. :(<33

2010-10-04 @ 20:57:01
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0