Ninjos förändringar

Ninjo har ju utseendemässigt förändrats hela tiden, från långhårig till korthårig osv.
Här kommer flera bilder, kommentera gärna vilken "frisyr" ni gillar bäst på honom :D


Förra vintern, som ett troll ;D


Några månader senare, lite korthårigare ;)


Sen rufsig igen ;)


Kortklippt till sommaren!


Sen var ruffset där igen, och han såg flera gånger tjockare ut än han
egentligen var haha!


Sen såg han välvårdad ut igen :)


Extremt korthårig, jag jämförde honom med en ekorre ;)


Och just nu ser han ut ungefär såhär.

Såå, vad är finast?? <3


Kommentarer
Postat av: moa

han är ju så söt på alla!

men jag gillar den där med skorna i bakgrunden mest ;)<33

2010-10-25 @ 08:46:44
Postat av: Fassan

Hej igen!

Jag tycker att den där sista bilden på Ninjo är finast, lagom mycket hår. Och det är ju ingen fel på blicken heller! Nu ska jag kolla vidare på dina inlägg. Ha det gott Sanna. ISÄ.

2010-10-25 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0