Nothing to write

Heej!

Dagen har varit jättebra, massa, massa skratt i skolan, mest åt Becca! ;)
Inlägget skulle bli så otroligt långt om jag skrev ner allt kul som sagts idag, och det orkar varken jag skriva eller ni läsa så jag hoppar över det och kortfattar:
Becca är världens bästa, lite segtänkt ibland, som tex idag i skolan men alltid så himla rolig och fullkomligt underbar på alla sätt! :D
Så vi har haft väldigt roligt både med och åt henne idag ;D

Jag skrev så himla mycket igår att jag liksom har slut på saker att skriva, det har varit en vanlig dag i skolan, lång och himla flummig som alltid, då är det som allra bäst tycker jag, åh vad jag älskar er mitt helgalna kompisgäng!

Nu ska jag läsa twilight, var faktiskt jättelänge sen så nu är det dags igen för jag har börjat sakna det haha!
Skriver igen när jag har nåt vettigt att skriva, kan nog ta ett bra tag hehe.

Men kraaaam :)


Härliga höstfärger! :)  Bild tagen igår på hundpromenaden.


Din lilla knäppis, du är bara för bra! ;D  ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

Så snygg bild :)) eller not ! :*



Det står inget mellan dina rader heller ;o :((

eller ? ;o



okejj, jag kommer aldrig att fatta :* ♥♥♥♥♥♥♥

2010-10-11 @ 21:53:37
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Har haft en skön lässtund igen, och tittat på otroligt vackra bilder. Speciellt på dig och lejonungen, ni är så söta. Skönt att han är hemma igen. Jag har väl inte så mycket mer att säga just nu så jag ritar en punkt här. Ha det skönt Nanna! ISÄ.

2010-10-12 @ 16:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0