Nu jäklar ska jag klara det!

Heej :)

Måste snart tillbaka och plugga, jag kan ju inte direkt påstå att vi har mindre läxor idag än igår! ;)

Först franska, vi fick veta vad vi fick på provet, jag säger resultatet senare.

Sen so, vi började titta på filmen "pojken i randig pyamas" den är jättebra, och redan väldigt sorglig.

Efter lunchen var det matteprov, jag tyckte att det var jättesvårt, fattade typ ingenting så det gick nog inte så bra.
Men nästa måste jag klara, jag MÅSTE verkligen behålla mitt g, det kommer vara väldigt svårt men jag ska verkligen försöka och inte ge upp som jag jämt gör i varenda ämne om jag inte lyckas!

Efter provet var det svenska, sen engelska och sist no.

Ja, det var min dag, mer hinner jag inte skriva för jag måste plugga som en galning!

Men just det, jag höll ju på att glömma, franskaprovet:
Vg var 50 poäng, jag fick 48 :D
Endast 2 poäng från vg, aldrig har jag fått så mycket i nånting nån gång!!!
Så nu ska jag kämpa på, jag ska förbättra mig, ska göra bättre ifrån mig på prov, nu gäller det, nu eller aldrig, nu ska jag klara det, och inte tänka att jag inte klarar nånting, för nu är det bevisat att jag kan lyckas ibland :D

Ha det så bra, vi hörs imorgon!


// Sanna ♥


P.S. Jättegrattis Becca att du klarade moppe-provet, det visste jag att du skulle göra för du är bäst! :D
Så nu kan du åka moppe till skolan, coolt!


Du kan klara vad du vill, för du är grym på allt min ängel! ♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Det är regn här (för första gången) och vi slutade tidigare. Bra, då hinner jag kolla Nannas inlägg ordentligt. Det var lika kul som vanligt. Roligt att du lyckas i skolan också, det gäller att bita i. Du är duktig i allting bara du tar i, det vet gamle far. Ha det fint under resten av veckan så hörs vi till helgen. ISÄ.

2010-10-20 @ 14:52:22
Postat av: moa

grattis sanna! fan va bra jobbat. Du kan ju!

2010-10-20 @ 17:30:12
Postat av: beccabus ! ;* <3

sorry att jag inte kommenterat på ett ta men jag har inte haft tid med datan alls.... :(

Tack så mycke, jo as coolt asså ;p ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-10-23 @ 22:41:20
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0