Nu orkar jag inte göra fler inlägg ;)

Men det måste jag göra för slutet på mitt förra inlägg kom aldrig med.
Så jag skriver det nu istället haha!
Under sista bilden på Ninjo skrev jag "more than just a dog, a really good and true friend"
Sen skrev jag, "Nu ska jag läsa i en jätterolig bok (nej inte twilight eller harry potter) en bok som jag önskar aldrig ska ta slut, och som jag bara inte kan sluta läsa."

Typ så skrev jag, men nu har jag bloggat så mycket idag att jag inte orkar skriva mer! ;)

Ha det bäst alla, vi hörs imorgon för jag ska sova snart.


// Yorkielover ♥



Ps, jag saknar er alla otroligt mycket just nu, alla mina vänner, jag vet inte varför...
Jag älskar er, glöm aldrig det, jag är så tacksam över att jag har er så det kan ni inte gissa! <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0