Orientering

Hej alla fredagsmysgalna människor :D

Enda lektionen idag var Svenska, jag,Becka och Lisorna (haha) suddade och möblerade om i ett grupprum;)
Sen satt jag, becca, iza och lina i omklädningsrummet ett tag innan matsalen öppnade.

Efter maten gick vi bort till vilsta och lite senare startade orienteringsprovet.
Man var tvungen att ha 90 poäng för att få godkänt, plus att man var tvungen att klara allt på 90 minuter.
Jag och Iza fick 105 poäng och kom i tid så vi är faktiskt nöjda, trodde knappt att vi skulle få g och strävade ändå inte efter nåt högre.
Det var enligt oss jättejobbigt, vi sprang som tusan för att hinna, och konditionen är inte mycket att prata om, typ sämst (särskilt för mig, tycker att hon är ganska duktig)!
Och så var det blött, det var sankmark så man sjönk ner i mossan och blev dyblöt om fötterna..

Men annars var det bra, som sagt så älskar jag att gå runt i skogen :)

Det var väldigt skönt att få sluta tidigt, just nu är jag tröttare än igår, och det säger en hel del! ;)
Så jag ska bara göra ingenting nu/ikväll, njuta av fredagsmys bara :D

Ha en jättebra kväll!


När jag vaknade såg mitt hår ut såhär, som ett skogsrå!


Sen blev det betydligt fluffigare istället;)


Nu kommer några fler bilder från idag, innan orienterningen.






Haha söt! ;D




Bästa tjejerna! ♥♥♥♥♥



// Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0