Plugga plugga, plugg plugg

Heej, jag hinner inte blogga så mycket idag, måste fortsätta plugga, vi har väldigt mycket.

Första lektionen var musik, började spela gitarr idag, går sådär men är roligare än keyboard i alla fall :)

Sen so, läste massa hemska saker i boken om andra världskriget, jag kan inte ens beskriva det, det är för hemskt, jag kan inte ens föreställa mig hur det måste ha varit för dom!

Efter det var det lunch, och då kom jag på att jag glömt svenska sakerna hemma, tur att man bor nära kan jag ju säga, det tog bara ca 10 minuter fram och tillbaka! ;)

Vi fick ha svenskan i norrmanssalen idag för det fanns inga lediga salar.
Men det var ganska mysigt, vi satt på golvet och jobbade vidare om svenska författare.

Sist var det no, neej just det, efter so:n var det matte också, det glömmer jag alltid ;)
Matteprov imorgon, såå nervös!!

Men sista lektionen var i alla fall no och sen jag kom hem har jag pluggat, lyssnat på musik, pratat med Lova och pluggat igen.

Nu ska jag plugga (hahaha) vi hörs väl imorgon, ha det bra :D



// Yorkielover ♥






Kommentarer
Postat av: beccabus ! ;* <3

tihihih, jag slipper läsa hela texten det står inte becca ;p

skoja, mycke plugg äre ! ;oo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-10-18 @ 21:54:19
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0