plugga, plugga, plugga...

Hej, himla skön skoldag var det idag, som varje onsdag.

Efter gympan så var det ju som vanligt jäääättelång håltimme.
Den här gången satt jag, towe, alice, patricia, isac, luwam, adlena i ett klassrum och pluggade.
Eller, i början så gjorde vi det (typ, vi försökte;)) men sen gick det inte längre, jag måste bara säga att dom där personerna är så himla roliga så man glömmer allt annat om dom är i samma rum!
(faktum är att jag aldrig har varit i samma rum som just alla dom förut)
Ja, vi skrattade so vi dog typ , roligaste håltimmen på länge, inte fick vi kanske så mycket gjort men kul var det i alla fall ;D

Sen var det So, vi började titta på ännu en film om andra världskriget.
Den här som vi började titta på idag (ingen aning vad den heter) är den absolut sämsta film jag nånsin sett, den är helt hemsk!!

Sist hade vi engelska, och det stressar halvt ihjäl mig, för jag har typ precis börjat med uppsatsen som vi ska lämna in tisdagen efter lovet. Åååh säger jag bara! hjälp hur ska jag hinna?!
Så nu måste jag återgå till mitt pluggande, seriöst så har jag aldrig pluggat så här mycket i hela mitt liv, i sjuan och åttan så gjorde jag det knappt alls, nu pluggar jag flera timmar om dagen ungefär, liiite skillnad ;)
Egentligen har jag faktiskt bara 2 saker att plugga till och det låter ju inte så mycket, men ni skulle bara veta, det är sjukt mycket verkligen :(


imorgon har vi halloween på hälsan, ska se på skräckfilm, jag kommer dööö, blir ju rädd för allt :O

Ne nu måste jag gå, bråttom, bråttom, massor ska bli klart...


Dagens extremt suddiga egobild, "suck"  För jag darrar alltid så mycket
i fingrarna när jag ska ta kort så då blir resultatet ofta såhär..



Kramar Sanna ♥




Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Regn igen och det betyder att jag sitter på biblioteket och läser vad min pikku-Nanna har att berätta. Vackra höstbilder, och gulliga bilder på El-Ninjo! Och jättesöt bild på suddiga Sanna. Nu ska jag läsa lite tidningar. Vi hörs under helgen igen. Ha det skönt! ISÄ.

2010-10-28 @ 14:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0