Scary!

Hej, den här dagen har varit läskig på 3 sätt:

För det första så var Iza halloween utklädd i skolan, vit i ansiktet, vita linser och allt!
Hon såg faktiskt riktigt skrämmande ut, alla blev rädda för henne! ;)

För det andra så tittade vi på skräckfilm på hälsan, först lite av "frankenstein" men sen bytte vi till "hostel"  Den sista var så in i norden hemskt äcklig och läskig, jag tänker inte skriva vad som hände för jag vill bara glömma den och aldrig tänka på den igen!
Hemsk var den iallafall, fattar inte att jag tittade så mycket som jag gjorde, jag borde ha blundat hela tiden!!

Efter det så var det svenska och då fortsatte vi kolla på "andra världskriget filmen" (minns fortfarande inte vad den heter) Den är himla brutal verkligen, jag fattar inte hur man kan göra så som dom gör i filmen, det är för hemskt :(
Den är också läskig, fast inte alls på samma sätt, det är tyskar som skjuter ihjäl oskyldiga ljudar...

Sist på schemat var franska, roligt nog så var det bara jag, my, jessika och gustav på lektionen. Bara vi fyra, så himla skönt att slippa alla pratiga människor, den här lektionen var såå bra! :)

Nu sitter jag här och försöker pränta in litegrann av atomfysik i min skalle, har prov imorgon, och jag är jättenervös som vanligt, åååh!
Men jag lyssnar på musik samtidigt som jag pluggar och då är allt bra :D

Imorgon är sista skoldagen, sedan är det en hel veckas underbart lov! =D

Måste plugga vidare nu, förlåt att jag bara bloggar en gång om dagen, men ärligt talat så hinner jag inte blogga alls egentligen men jag gör det ändå för jag älskar det .


Scary but sweet Iza! <3


// Sanna ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0