Sista Mälarvik

Heej!
Nu är jag tillbaka efter den sista "klassresan" till Mälarvik, det har varit superbra minst sagt, jätteroligt att Moa och Linda var med också :D

Först i Torsdags så tränade ju jag och Iza för orienteringsprovet imorgon, vi hittade 2 av 3 men blev faktiskt väldigt stolta för vi har aldrig hittat nån kontroll förut haha! ;)
Sen åkte jag, Iza och Totto hem till Iza, innan vi skulle till mälarvik så spelade Towe sims och jag och Lisa tittade på.

Ja, när vi kommit dit så gjorde vi inte så mycket till en början, valde rum och fixade och åt godis.

Senare var det trekamp, mitt lag kom sist, duktiga ;)
Men det var roligt, minus att det var så himla kallt så vi var tvungna att gå in till slut.
Då körde vi "så ska det låta" och sen var det "fritt"
Så då var typ hela gänget ("mitt" gäng alltså) inne i Beccas och Linas rum och typ körde skp ett tag, sen gick vi ner till bryggan och tog bilder och så.

Sen var det dunkkurragömma, ute i kylan och mörkret, det var väldigt läskigt men roligt!

Annars var det väl inte så mycket speciellt, vi sprang typ ut och in hela kvällen, ena stunden satt vi och åt godis och pratade inne på rummet, andra stunden satt vi ute på bänkarna på ängen tillsammans med några i klassen, det var verkligen mycket mysigare där ute, även om det var iskallt!

Vi la oss typ 6, eller 7 och började berätta spökhistorier och blondinskämt.

Plus lyssna på Linas alldeles fashinerande konstiga och härliga skratt, så gulligt!! ;D

Egentligen så skulle jag, Towe och Iza sova i samma rum.
Men det slutade med att, jag, Becca, Lina, Iza, Lisa, luwam, Adlena, Jossan och Becka allihop sov  i Beccas och Linas rum, det blev himla trångt, alla utom jag fick plats på nåt konstigt sätt, halva jag låg på golvet och halva på nån madrass.
Plus att jag inte ville gå in och hämta min sovsäck för jag ville inte väcka Towe ( som sov helt ensam i ett rum hela nattten stackarn) så jag höll på att frysa ihjäl i bara t:shirt.
Så jag sov inte så mycket, ungefär 1 timme, men det gör ingenting, jag är faktiskt ganska pigg ändå.

Nu ska jag läsa, ha det så bra!


// Sanna ♥

Ps, bilder från Mälarvik kommer senare idag eller imorgon kväll :)


Eller förresten, ni får se några nu och fler nästa inlägg :)
Så söta dom små tjejerna är!


Nog den sötaste bilden på Iza jag sett hittills! :D ♥♥


Det är fin utsikt från bryggan.


Klätterapa! ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0