Som om tiden har stannat

Godmorgon! eller, nja, förmiddag kan man nog snarare kalla det, men jag vaknade så sent som 9 idag, himla skönt var det, nu är jag så pigg så!

Just nu tycker jag att det är lite för lugnt här i huset, det brukar vara ganska högljutt, folk smäller i dörrar och spelar musik och så.
Men nu är det så tyst så man kan tro att hela husets invånare dött!
Det är verkligen onaturligt tyst, faktiskt läskigt...
På eftermiddagen kanske jag ringer eller går till anci för att se om dom kommit hem än.
Det ska bli intressant att se ifall det är lika "dött" ute också, ifall jag är den enda som är ute.
Det har hänt några gånger, då kan man nästan tro att man är helt ensam i världen, eller att tiden helt plötsligt bara har stannat.

Vänta, jag måste gå och kolla vad mamma gör, har inte hört ett ljud på flera timmar.
Det var lugnt, hon läser (tyst alltså, själv läser jag alltid högt när jag är hemma ;))

Det var faktiskt det jag vaknade av i morse, av att det inte fanns något ljud.

Nu ska jag göra några inlägg i rad, kram!


Bild tagen igår, jag bara valde nån, tittade inte ens vilken;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0