Städfnatt!

Tjabba!
Jag måste ha fått städfnatt eller blivit totalt puckad!
Jag menar, jag städar mitt rum, dammar och allt.
Det är inte det som är puckat, det puckade är att jag tycker att det är roligt, jag kom på mig själv med att vissla och dansa runt när jag städade och jag tyckte verkligen att det var kul!
Hur normalt är det??

Ojoj, jag börjar nog slå rekord i att vara onormal, Tjohoooo!!!!!!!!  (det där var inte seriöst om ni vill veta)
Men jag är inte särskilt seriös just nu, jag är extremt sprallig och jättepigg, måste vara för att jag nyss varit med Melanie, hennes spralliga humör smittar av sig på mig haha ;D

Nu måste jag fortsätta städa, hörs imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0