Svar på frågor!

Nu tänker jag svara på frågorna jag fått hittills, så får vi väl se om jag får fler :)



1: Om du fick 10.000 kr och var tvungen att använda de under en dag, vad skulle det bli för något?

Svår fråga! Nej jag vet inte, allt och inget typ ;)


2: Om du fick 20.000 kr.... Nä, jag skojar. Om du fick besöka ett ställe någonstans i hela världen under en dag, vart skulle du vilja åka? Är det inte Happis så blir jag väldigt ledsen. Skojar igen.

Hahaha, Ne trots att jag äälskar haparanda så är mitt drömställe hawaii!


3 Om du fick vad du ville, alltså en sak (annars vet jag att du hade svarat Ninjo ;)) vad skulle du velat ha då?

Hmm, vet inte riktigt, just nu vill jag mest ha en egen dator eller en digitalkamera :)



4 Vad tycker du är det bästa egenskaperna man kan ha som person?  Och vilka egenskaper hos dig själv gillar du
bäst?

Snäll, omtänksam, pålitlig, glad, m.m.  Egenskaper hos mig själv, kanske att jag är glad och bryr mig om andra :)



5  Om du fick välja skulle du då helst kunna läsa andras tankar eller kunna bli osynlig eller flyga?

Åh, jag skulle vilja kunna allt det där!!  Men okej, om jag måste välja en så får det bli flyga :D



6 Favorit: Mat, färg, skolämne, sport, bok och film?

Mat, palt. Färg, blå. Ämne, engelska. Sport oj ingen aning, gillar ju inte sport men att titta på tycker jag gymnastik är jätteroligt :D  Bok, tredje twilightboken och harry potter och dödsrelikerna. Film, twilight.



7  Mest rädd för?

Döden, på alla sätt, bokstavligen livrädd...


8  Varför började du blogga?

För att Lova ville att jag skulle göra det ;)



9  Vill du att många ska se din blogg eller vill du att bara dina närmaste ska kunna det?

Vet inte, det är lite olika beror på vad jag skriver typ. Men det är klart, ja jag vill att många ska se den tror jag.


10 När fyller du?

4:e Mars :)




Så nu vet ni, typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0