Tiggande Yorkshireterrier= ♥


Han tiggde nämligen macka av mig idag, lite otacksam med tanke på
att jag gav honom massa små gurkbitar, men det dög inte för honom ;D






Något som Anci sa idag när vi båda satt och bara tittade på Ninjo med
kärlek i blicken (♥) "Han (hennes man, som dog för 7 år sen) kunde
aldrig ha hittat någon bättre hund, nej det kunde han inte, du är en
fin hund ja du är är våran (min och hennes) plutt"

Gud vad gulligt sagt tycker jag, jag blev helt varm inombords då! <3


En sak till, jag kompromissade idag när jag skulle gå ut med Ninjo.
För jag skulle ju gå ut med honom, men jag ville absolut inte gå ut
(för att det var ju så kallt)
men jag ville träffa Ninjo.
Så jag hämtade Ninjo och sen satt vi hemma hos mig och gosade
istället haha, jag är smart! ;) :D



Ha det bäst, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0