Trevligt sällskap

Hej :)
Igår tittade jag på tv hela kvällen, så imorse sov jag ända till 9 (egentligen 8 pga tidsomställningen)
Idag har jag:
Läst (harry potter in my heart!) <3
Gått ut med Ninjo (jättelerigt, men han var pigg och glad så vi var ute över 1 timme, underbart!:)) <3
Varit med Melanie (ska typ vara med henne hela dagarna på hela lovet:D) <3
Umgåtts med Zambo och hans matte (enormt trevligt verkligen, mysigt att sitta och gosa med Zambo, särskilt eftersom han har öroninflammation stackarn..) <3

Ja, det är väl det enda jag har att skriva faktiskt, tänkte inte skriva alls men jag vill visa 2 bilder på Ninjo som jag tog idag på våran leriga promenad, fråga mig inte varför, men jag har bara lust ;D

Nu ska jag... Jaa vad ska jag göra nu?
Äsch, jag vet inte, hör av mig imorgon eller övermorgon hur som helst.


Kraaaam på er!




GUD SÅ SÖÖÖÖT!!!!!! äääääälskar honom sååååååååå ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ursäkta att jag överdriver med vokaler och hjärtan, men jag gör så när jag
är glad, och nu är jag så himla sprallig och superglaaaaa! ;) :D:D:D:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0