Vackert väder+trevligt sällskap!

Tjabba, hoppas att ni har en lika härlig helg som jag! :)

Jag och Melanie hade roligt som vanligt igår, skulle egentligen träffats idag med men jag ångrade mig, ska vara med henne imorgon istället.

Jag vaknade pigg vid 8, skönt att få sova ut ordentligt!
Jag duschade, sen såg jag på film några timmar.

Efter lunch var jag på stan och köpte 3 jeansleggins, senare fick jag ett sms av Totto att jag skulle komma till skolan för det fanns en överraskning.
Så jag cyklade från stan och när jag kommit till skolan så kommer Iza, och Towe gående.
Men dom är ensamma, nej överraskningen var med också, det vill säga Charlie, en 12 veckor gammal chokladbrun labradorvalp.
Jag kan bara säga att jag blev kär! :D
Vi lekte och gosade med honom ett tag, sen tog vi en kort liten promenad innan dom skulle hem.

Vi tänkte träffa Moa också men tyvärr var hon inte hemma, himla synd :(

Men vädret är ju underbart, särskilt för att vara den här månaden, det är inte ens kallt ute idag för ovanlighetens skull, så skönt! =D

Jaa nu har jag inget mer att skriva, på helgerna händer inget särskilt så då skriver jag nog bara en gång om dagen för jag har fullt upp med att njuta över att det äntligen är helg ;)

Men ha en jättebra helg!


// Sanna ♥


Jag saknar min Ninjo! ♥
Tur att han kommer hem på måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0