Vendredi!

Hello, dags för fredagsmys igen :D

Rolig och flummig skoldag, som inte alls kändes så lång som den brukar! :)

Först var det svenska, sen franska och efter det lunch.

Sen hemkunskap, vi hade teori, tittade på en tråkig film om ekonomi typ.
Vi fick sluta en timme tidigare så vi fick håltimme.

Då satt jag, Becca, Iza, Lina och Jossan i ett grupprum och skrattade så vi dog i så gott som en timme!
Varför vi skrattade är inte nödvändigt att berätta, jag kan bara säga att vi är ett himla konstigt och oseriöst gäng som är väldigt lättroade haha! ;)    

Efter den "lärorika" håltimmen så var det No.
Vi jobbade väldigt intensivt för ovanlighetens skull, även om jag inte kan påstå att jag fattade nånting haha.

Sist på schemat var bild, som vi fick sluta 10 minuter tidigare från :)

Nyss ringde min vän Melanie så vi bestämde att hon ska komma till mig snart.
Det blir jättekul, såå länge sedan vi träffade som vanligt!

Senare ikväll blir det fredagsmys, ska se på idol som vanligt och så.
Antagligen skriver jag inte mer idag, så ni får ha en jättebra kväll :D


// Yorkielover ♥

Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

hahahahahahahahhaha ;p ♥♥♥♥

2010-10-02 @ 12:23:16
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Jag glömde ögonen hemma så jag ser inte vad jag skriver men det kan ju bli roligare så, Jag har i allafall försökt läsa. Bilderna har jag ju kunnat se, och det var gulliga bilder på dig och Ninjo igen. Jag får skriva mer när jag har ögonproteserna med mig. Ha en trevlig helg! ISÄ.

2010-10-02 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0