Längtar!

Hallå i blåsten!

Ganska vanlig dag idag,  förutom några saker.

På SO:n tittade vi klart på "den bästa av mödrar" så in i norden sorglig men ändå bra!

Och på No:n hade vi "nationellt prov".
Alltså självklart inget riktigt nationellt prov, men vi var en testgrupp för proven.
Dom var helt sjukt svåra, jag tror knappt att någon i klassen fattade nånting alls! ;)
Men det var lite roligt, när han som var där med proven berättade att skriva prov är vad han gör hela året så tittade jag och Becca på varandra och sa exakt samtidigt, "Kul liv"  ;)
Vi gjorde 2 små prov, det tog typ 50 minuter sen fick vi sluta :D

Så nu tror jag att jag ska börja läsa Harry Potter och dödsrelikerna, så jag hinner klart innan första delen kommer ut på bio (jag menar, jag kan tröttna på en bok och inte läsa deen på flera veckor ifall jag läst för mycket haha)
Kollade nyss på lite klipp från filmen, verkar bli riktigt spännande, jag längtar verkligen tills jag får se den, tror att den kommer vara helt fantastisk! :D

Så ha det bäst, vi hörs imorgon!


// Sanna ♥


Fin poster!

Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

Hahahhah, KUL LIV ! ;oo

;p ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-10-04 @ 19:03:21
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0