10 september 2010

Hej igen :)

Idag hade vi först svenska, men eftersom marianne kom försent plus att vi också hade klassråd så jobbade vi bara i ca 20 minuter.
Eller jobbade och jobbade, jag och Lisa satt och inte jobbade haha;)
Men idag var en riktigt seg skoldag, ingen orkar jobba och alla vill hem förstås.

Jaja hur som helst, sen var det franska, jag och 2 andra spelade upp våran cafe´ dialog för gruppen, gick jättebra:)

Efter det var det lunch, och sen hemkunskap.
Hemkunskapen var jätterolig, vi har en ny lärare nu, en väldigt positiv och glad.
Vi gjorde äppelpaj idag, såå god blev den, mums!

När den var uppäten så hade vi No, hahahaha vad flummigt det var, t.o.m mer än vanligt;)
Men som sagt, alla var jättetrötta och ingen fattade nånting av "atomfysik" förutom Towe förstås;)
Jag kan ju säga att vi bokstavligen skrattade oss igenom hela lektionen, åt några knäppa killar i klassen som var så roliga att vi omöjligt kunde koncentrera oss på att lyssna!
Men det var himla roligt i all fall;D

Sist hade vi bild, även där en ny lärare, supertrevlig och så.
Vi började på en ny mapp, och skrattade och flummade även den lektionen för att Becca var så rolig och söt när Max retade henne, eller snarare kittlade;)

Ja, en underbar skoldag var det, trots att vi gick enda till 4.
Men "mitt" gäng är bara bäst, så varje dag blir som en fest! :D

Nu ska jag sitta här en stund till, imorgon ska jag till Becca, för hon och Lina ska ha fest (apropå fest alltå;)) längtar sååååå!

Ha det bäst alla, och om jag inte skriver på länge: trevlig helg :D



// Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0