13 september 2010

Hejsan :)

Kom nyss hem efter en egentligen lång skoldag, man som faktiskt gick jättesnabbt :D
Första lektionen var musik, jag började med keyboard.
Låten vi har börjat med nu heter "black magic woman"  det gick ganska bra och var rätt så lätt.
Sen hade vi So, ska skriva ett tal (som vi sen ska redovisa för hela klassen!:S)
Efter det var det svenska, samma sak där.
Sen lunch och en lång håltimme.
Sist No, började bygga en friggebod, ganska kul.

Ja, det var hela dagen, önskar att jag hade nåt mer att skriva för jag tycker att det är så roligt!
Men jag måste ju plugga också, så hinner nog inte i alla fall.
Men ha det bäst :D



// Sanna ♥


Löven börjar få färglada färger, ett hösttecken!


Precis som blommorna :)






Härlig färg på ett löv <3



Kommentarer
Postat av: moa

fina bilder :) vad ska du skriva om på talet? :)<33

2010-09-13 @ 21:51:56
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Nu är det höst! Älskar höstäpplen...

Okej erkänner att det nästan bara är för pajen, men ändå! De är fina också!

2010-09-26 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0