Bästa talet någonsin!

Hej igen, jag måste bara berätta om ett helt fantastiskt tal som jag hörde igår.
Det var Adlena som pratade, och hon gjorde det så otroligt bra, jag kan inte ens beskriva för jag blev ungefär chockad, alltså på allvar!
Hon läste så himla proffsigt, som om hon aldrig gjort annat, och så himla seriöst och allting.
Aldrig har jag tänkt på hur otroligt klok hon är, men det visades tydligt igår.
Det var det bästa talet jag hört, och det bästa jag nånsin kommer få höra.
När hon skulle få veta vad hon fick för betyg så grät både hon och Marianne, marianne över det fina talet, och Adlena över sitt betyg, hon skrev upp det på tavlan med stora bokstäver MVG!
Gud jag har aldrig sett henne sådär glad, jag blev så glad för hennes skull, och hon förtjänade det verkligen, bästa talet som nånsin har lästs upp, jag får rysningar bara jag tänker på det!!! :D

Skulle bara säga det, bye bye ♥

Kommentarer
Postat av: moa

oj jag har verkligen hört mycket om det där talet. vad sa hon egentligen? kan du inte återge det lite? :D e nyfiken <3

2010-09-17 @ 19:48:26
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Det var verkligen jättebra! :D

2010-09-26 @ 18:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0