Bästa!

Heej!

Nu är jag hemma igen efter en oförglömlig fest hos bästa Becca :D
Jag kom dit, först av alla som vanligt, lite senare kom Iza så då började vi äta.
Vid 8 kom Lina och då började vi sjunga singstar.
Faktum är att det är nästan bara det vi gjort, underbart kul, jag älskar att göra det så himla mycket, jag tröttnade aldrig, ville bara sjunga hela tiden! :)

Senare på kvällen, vid halv 12 kom Lisa också och sjöng med oss ett tag.
Men hon var så trött att hon gick och la sig sen.
Men jag, Iza, Becca och Lina fortsatte sjunga, Becca och Lina dubbelt så oseriöst som vi andra;)
Men vi skrattade typ ihjäl oss hela tiden, tog massa flummiga, söta kort hela kvällen och halva natten!
(tyvärr tog aldrig jag några så jag hoppas att jag kan få bilderna av Becca på nåt sätt)

Långt senare la vi oss och bara låg och pratade, somnade vid 4.
Jag vaknade innan 9, sen vaknade alla i tur och ordning.
Vi gosade en stund med den sötaste hundvalpen Bingo, han är så himla bedårande, jag är helt förälskad i den lilla busungen, han är sötare än Ninjo! <3

Ja, sen skulle alla hem, och nu sitter jag här;)

Men festen var bäst, ni är bäst mina älskade vänner! ♥
Enda nackdelen var att inte Lova och Towe var där, för i så fall hade verkligen alla mina bästa vänner varit med och det hade blivit helt fantastiskt! (ännu mer än det var utan dom alltså)
Men det blev en världsbäst kväll/ natt! =D

Nu ska jag sitta här en stund till, sen plugga, imorgon är det redan skola igen...

Ha det super alla!



// Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0