Boring

Hej :)

Jag tänkte inte skriva nåt mer i helgen, men jag gör bara en snabbb hälsning;)
Gud vad det är tråkigt att vara sjuk, inte orkar jag nånting, bara läsa och titta på tv.
Jag blir så uttråkad och rastlös om jag bara sitter inne en hel dag och inte gör nåt!

Och så tänker jag på min älskade Ninjo, undrar hur han har det nu när inte jag har varit hos honom på många dagar.
Saknar honom mycket, men jag orkar inte gå ut med honom:`(

Idag har jag inte gjort ett dugg mer än igår, läst och så.


Några saker som jag älskar när jag är sjuk:

1: Rostade mackor!
2: Musik! (jag blir deprimerad om jag inte får sjunga, och jag kan typ inte göra det nu)
3: Isvatten, jag dricker som en kalv när jag är förskyld!;)
4: kompisar som svarar på sms, då blir jag uppmuntrad och glad vad dom än skriver!
5: Varma stora tröjor (när jag fryser) och balkongen (när det är varmt haha;))



Nej, nu ska jag lyssna vidare på musik, och försöka bli frisk så jag kan gå till skolan imorgon:)

// Sanna ♥

Kommentarer
Postat av: stina

krya på dig sanna :D /MOA

2010-09-06 @ 07:45:58
URL: http://stinafridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0