Dagen

Hej igen, kom på att jag glömde berätta om dagen, säger ju att jag är trött, jag är helt vimsig ju ;)

Först var det franska, vi repeterade inför provet som är om typ 2 veckor.
Sen So, tror jag, sen lunch.
Efter lunch var det svenska, matte, engelska och No (tror att det var rätt ordning)
På engelskan så pratade jag och Evlina och spelade in. Gick väl sådär, vi fnissade mest ;)

På No:n så visade Katri några coola saker som lyste i flera fina färger :)
Alltså det är svårt att förklara vad det var, men det var himla fint iallafall.

Dom andra lektionerna var inte så speciella, vi bara jobbar vidare.


Sen jag kom hem har jag:
Antecknat lite saker.
Letat efter några saker.
Tittat ut på det fina vädret.
Kollat några bloggar.
Ätit knäckebröd.
Lyssnat på musik.


Saker jag ska göra från och med nu:
Plugga.
Kolla om några smultron är mogna.
Lyssna på musik.
Kolla fler bloggar (och annat)
Fixa fler collage.
Duscha.
Fika med mamma och Zambos matte.
Se på idol.
Läsa.


Ja, nu vet ni ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0