dd :D

Heej!

Idag hade vi först idrott (springbrännboll)

Sedan för första gången Drama, Dans.
Det var sååååååå roligt verkligen! :D
Först så fick vi göra några typ "lära känna övningar" För vi är 2  klasser, 15 st är vi.
Tex så fick vi ställa oss mittemot varandra, ta i hand, säga vad man heter, och prata lite, det var kul:)
Sen började själva dansen på riktigt (jag kan ju säga att vi som inte bytte kläder ångrar oss;))
Det var jätteroligt, jag kan ju inte förklara här hur vi dansade, men det var jätteroliga steg.
Vi gjorde till musik också, själva dansen är till "bom bom pow" och det är helt perfekt!
Perfekt rytm och allt, det enda som enligt mig var krångligt var själva koreografin, väldigt mycket att komma ihåg tex, för dansen är väldigt lång. Vi dansade bara en bit idag, men hela dansen är 10 minuter lång!!
Ja, det var verkligen kul, att bara dansa runt till musik, jag kommer se fram emot varje "lektion":)
Varma blev vi av allt dansande, och trötta;)

Efter det hade vi lunch, sen So.
Och efter So:n var det engelska och sen var skoldagen slut, fort gick det, och roligt var det hela tiden:D

Nu måste jag duscha, sen städa rummet och ikväll se på idol:)


Kramar // Sanna ♥

Kommentarer
Postat av: becka

Hej sanna! Kolla in min nya blogg www.beckahhultmar.blogg.se :-) Vet att jag byter blogg mycket men ska verkligen försöka hålla mig till den här nu(a) hihih ha det bra.. puss!

2010-09-09 @ 16:51:48
URL: http://beckahhultmar.blogg.se/
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Nu ska jag väl äntligen kunna kommentera igen, förra gången blev det ju bara en massa Perkele! Skönt att du är frisk igen, och kan fixa lite läsning åt gubben. Jag ska ringa dig ikväll så vi kan prata allvar med varandra igen. Ha det skönt så länge! ISÄ.

2010-09-09 @ 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0