En dag vanligast av dom vanliga

Heej :)

Som sagt, den här dagen har dagen varit den vanligaste av alla vanliga;)
Bara vanliga lektioner:
Franska
So
Matte
Svenska
Engelska
Sen skulle vi ha No, men den var inställd så vi fick gå hem :)


Men det händer typ aldrig nånting speciellt, särskilt inte i skolan.
Vi bara jobbar och skrattar hela dagarna, allt är precis som vanligt, och allt är jättebra ;D <3

Det är så kallt, regnigt och blåsigt ute så jag gick inte till min lilla gulleplutt idag heller, fryser ihjäl både inne och ute! och så passar jag  Zambo också :D

Men So-lektionen var den bästa idag, gud vad våran lärare är sjukt rolig ibland!
Hon höll på att klippa i luften, och helt plötsligt så började hon klippa en cirkel.
Vi frågade henne vad hon gjorde och då sa hon att hon klippte ett hål hahaha!
Hon klippte, sen blåste hon och sen började hon om igen.
Sen stack hon in armarna i "hålet" och sa "det funkar"
Sen kommer Alice gående på väg till bordet, när hon kom fram till oss så sa Marianne:
- Akta, det är ett hål där!
Jag kan lova er att jag tror inte att vi någonsin skrattat så otroligt länge som vi gjorde då!;)
Vi  (jag, Iza, Becca) skrattade bokstavligen halva lektionen!
Det var det roligaste jag hört på länge, vi var (och är tror jag) så himla trötta idag så vi kunde börja skratta åt vad som helst helt plötsligt och sedan skratta i  5 minuter!;D

Det är kul att vi har samma humor mina vänner, älskar er Snäckan och Lis-gris! (och alla andra vänner också förstås, alla är bäst på sitt eget sätt, och alla är helt underbara!)
Nu ska jag nog plugga, eller så struntar jag i det och lyssnar på musik och gör nåt helt annat.
Haha, vi får se vad det blir;)

Ha det bra :D



// Sanna ♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


(och Lova, jag har inte glömt dig, jag ska göra ett eget collage till dig nån gång:D ♥)






Kommentarer
Postat av: lina

SaNNa !

Bilden på mig ? ;ooo

Gamal och ful :((

Puss , lavio <3

2010-09-14 @ 19:50:49
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Fick sluta lite tidigare och då passade jag på att gå hit och kolla vad tösen har haft för sig. Hon verkar ha det bra, som vanligt. Söta bilder på din pojkvän. Ha det kul! ISÄ.

2010-09-15 @ 12:46:19
Postat av: rebeccanorrman.

älskar dej !! :* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-09-17 @ 22:05:21
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa <3

Jag dåe? :O

2010-09-22 @ 16:13:04
URL: http://lisaaanilsson.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Hahaha! Förlåt, men lina var för söt! Haha! Ja, Marianne är bra rolig. När Izas syrra hade henne blev hon så förvånad att de var tysta så hon ritade ett kors i taket! (bokstavligen) Vad ska man säga? Samma tokiga Marianne...

2010-09-26 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0