En skoldag full av flumm!

Heej :D

Först idag var att prata på engelska och spela in sig själva när man pratade, väldigt läskigt tycker jag, jag sa typ ingenting, dom andra i min grupp fick prata istället.

Sen hade vi lunch, och på lunchrasten hade vi väldigt roligt och flummigt!
Först, så går jag, Tove och Iza upp mot våran våning, går och pratar samtidigt och märker inte riktigt vart vi går.
Så säger jag helt plötsligt:
-Vi är nog på fel våning;)
Och det var vi ju, vi hade bara gått och pratat och inte märkt att vi gick fel.
Inte förrän 9 C började stirra jättemycket på oss förstod jag att vi kan inte vara rätt!
Gud vad vi skrattade efter det, hela vägen upp på rätta våningen, där vi skrattande förklarade för några i klassen vad vi skrattade åt!;D

Sen så satt vi utanför klassrummet och skämtade om allt möjligt hela rasten.
Tex så sa Towe att hon skulle äta choklad inuti en banan idag.
Så vi höll på att skämta om det, vi började prata om hur man kunde värma banan typ, och då sa jag: "Stekt banan"
Då började vi gapskratta, och Towe sa, "Gud Sanna, du vet inte hur rolig du är ibland"
Jag ba, jaha?;)

Sen då, vi skulle vara klara med våran svenskauppgift, "dumlekolan"
Och Towe läste lite vad hon skrev och sa  " det där lät ju dramatiskt!"
Hon sa typ: "Där låg dumlen på bordet" Fast med en väldigt dramatisk röst
Då sa jag, haha, man skulle kunna göra en deckare om det till typ sexåringar som kunde heta typ "Den försvunna dumlekolan"   Ja, och så höll jag på och babblade om det;)!

Och sist men inte minst då, sen säger Becca att vi ska titta på val-affischer.
Då sa alla typ, vad tråkigt.
Men då sa jag, trög som jag är: " Men valar är ju jättefina!
Becca bara tittade på mig, och då fattade jag, det var ju inte djuret val, utan val, alltså demokrati;)
Hahahaha, ibland undrar jag vad jag tänker med;D

Jag har inte skrattat så mycket på länge, jösses vad vi var trötta, helt galna var vi seriöst!
Men dagen var jättebra, alltid så kul med mina flummiga vänner, aldrig en helt lugn stund och det är jag glad över!:D

Nu ska jag läsa, inte twiligt faktiskt!:O
Nej men jag tar en paus från att läsa twilight, annars kan det hända att jag tröttnar, och det vill jag inte!


Skööönt, äntligen fredag igen, veckan har faktiskt gått jättesnabbt:)

Ha det bäst alla flummiga filurer!

// Flummiga filuren Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0