Förskyld...

Heej!

Jaha, nu har man blivit sjuk,  riktigt passande tillfälle! (nej)
Så jag skulle bara säga det så ni förstår varför jag inte kommer blogga på typ några dagar.
Idag har jag bara sett på tv och läst, och stått på balkongen ute i det underbara, somriga vädret.
Min vanliga "tur" med vädret när jag är sjuk!

Aja, annars är det ganska okej att vara hemma och göra ingenting (minus halsont och feber förstås)
Jag hoppas att jag blir frisk till på Måndag, vill inte missa massor i skolan! :(

Nej, nu ska jag vila, ha tråkigt, och försöka bli frisk;)
Ha det så bra ni kan alla andra, och ni som är sjuka, krya på er:)

// Sanna


Kolla liksom vad soligt det är!!


Jaa...;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0