Fredaaaag!

Heej !

Jippie, nu är det äntligen helg igen :D (jag tycker helgen börjar så fort skolan slutar)
I love fridays!!

Just det, igår hann jag inte skriva, så jag skriver om gårdagen nu:

Första lektionen var idrott (alternativbrännboll)

Sen matte, och sen började våran jättelånga håltimme.
Då bestämde vi oss för att åka och hälsa på på faktoriet, så det gjorde vi.
När vi kommit fram till faktoriet så gick vi omkring där och letade efter folk typ.
Sen gick vi till rinman, till matsalen för beccas och linas kompisar skulle vara där.
När jag tittade in i matsalen så var den första jag såg Moa, men eftersom dom andra stack ut för att träffa sina vänner, och jag inte ville gå in själv där och hälsa så träffades vi inte då tyvärr.
Nej istället gick vi tillbaka tilll faktoriet, sen till 21:an, sen cityhuset.
Men sen tappade jag och Lisa bort Lina och Becca så vi åkte tillbaka till skolan, och satt och pratade med Iza i ett grupprum tills svenskan började.

Sist på schemat var franska, ganska så dötrist, saknar vår förra lärarare :(

Efter skolan följde jag med Towe hem, vi åt glass och såg på film på datorn.
Det vi tittade på var anime-serier (japanska tvserier) först "Ponyo" som är en jättegullig film på alla sätt.
Sen såg vi på "full moon wo sagashite"  och den var så himla himla bra, verkligen nåt för mig även om jag inte alls visste om det ;)
När vi suttit där väldigt länge så var det kvällsmat, sen pluggade vi och det var det;)
Men det var jättetrevligt alltihop :)


Idag var det först svenska, sen franska, lunch, Hk ,No och sist bild.

Bildlektionen var den allra bästa, för 10 minuter innan vi slutar så kliver supersöta tjejerna Moa och Linda in!
Gud vad glad jag blev, fick seriöst en glädjekick så fort jag fick se dom! det var så roligt att träffa dom för det är så himla sällan och jag tycker så mycket om dom :D
Som jag och Towe sa efteråt: att träffa dom förgyllde hela dagen!
Jaa, just därför och faktumet att det är Fredag idag gör att jag är himla lycklig idag, ingenting kan ändra på mitt strålande humör nu =D



Nu märkte jag att detta inlägg blev otroligt långt så jag avrundar nu och går och läser twilight ;D


Ha det bäst alla glada fredagsälskare (och alla andra också förstås) :D:D:D:D


// Sanna ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0