Fredag idag! Eh, nej

Heej!  Av nån konstig anledning så tror jag att det är fredag idag.
Imorse tänkte jag, åh vad skönt, äntligen fredag!
Men är det fredag?  skulle inte tro det;)
Men imorgon är det den som vanligt alltid efterlängtade dagen på veckan, början på helgen:D

Idag hade vi först matte, måste säga att jag tycker tiden gick väldigt snabbt, jag som hatar matte!
Men det gick ganska bra och jag upptäckte t.o.m att jag tyckte det var roligt:O
Jag måste verkligen behålla mitt G i matte, guud vad jag är nervös!!

Efter matten så gick vi ut (i det iskalla och väldigt höstiga vädret) och lekte "röda och vita rosen"
Jättekul faktiskt, att springa runt i dungen och leta.

Sen var det lunch, och efter det engelska.

Efter skolan gick jag inte ut med Ninjo, men ut gick jag, för det är ganska soligt och fint nu.
Jag sprang runt lite i kvarteret, bara sprang, ibland älskar jag verkligen att springa, trots min dåliga kondition!
Imorgon börjar vi halv 10, jätteskönt i jämförelse med vad som väntar nästa vecka när vi börjar jobba efter schemat! Längar verkligen inte efter nästa vecka av den anledningen, usch vad jobbigt!:(

Nu ska jag läsa lite tidningar och läsa lite böcker (haha) ;)

Prata med Lova ska jag också, jag ska minsann påminna henne att ringa mig, saknar henne sååååå!

Ha det bäst!

// Sanna ♥


Bild från igår kväll, när mitt hår fortfarande var en aning platt.
Idag är det vågigt igen, och rufsigt;)


Ett tecken enligt mig att det är höst är att vi har börjat med att tända
ljus här hemma på kvällarna. Jag tycker att det är så mysigt med tända
ljus, det skapar en lugnande stämning som jag uppskattar:)



Kommentarer
Postat av: Lova

Hallihallå!

Kom just på att jag skulle ringa dig men jag ju kommentera bloggen first.

Kul att du börjar gilla matte. Om man gillar något och tkr det är kul vill man ju plugga mer och då kanske du får bättre betyg.

Nej, nu måste jag ringa min bästa, spralliga vän. Vi hörs mer senare... haha

kram

2010-09-02 @ 18:03:39
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0