Gäääsp

Hej :)

Hur normalt är det att frysa inomhus när man har 2 långärmade tröjor på sig? ;)
Inte mycket jag vet, men så är jag ju inte normal heller, det vore tråkigt!

Gud vad jag är trött, ni skulle bara veta hur många gånger jag har varit tvungen att skriva om det här inlägget, för att jag stavat fel hela tiden, skrivit helt fel ord osv haha ;)
Typ hela klassen var jättetrötta idag, vi skrattade typ hela No-lektionen ;D

Men när somnade jag egentligen? Bra fråga.
Och när vaknade jag? kvart över 6.
Väldigt vad jag har blivit trött av mig, det måste det bli ändring på för det är inte likt mig alls!
Men långa skoldagar, bra böcker sent på kvällen, det är anledningarna hehe.
Men jaja, snart är det helg igen så man får sova mer.
Eller, kanske inte jättesnart men jag tycker att dagarna går så otroligt fort så snart är det Fredag igen ;D
Ja trött är jag men klagar jag för det?  Nee jag är så glad och positiv :D



// Sanna ♥


Kommentarer
Postat av: moa

du är alltid glad o positiv :) haha jag håller med om att det är jättekallt, btw. fint höstcollage i det andra inlägget ;)<3

2010-09-30 @ 20:00:33
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0