HahahaHeheheHihihi!

Hejsan, bra rubrik som vanligt;)
Nej kanske inte, men jag är hur trött som helst plus hur flummig som helst och det ger en väldigt bra kombination;)

Jag skrev aldrig igår, hade först skola till 4 och sen hade jag massa saker att göra hemma så jag hann inte.

Men skoldagen var bra igår, bara lite väl lång!
Jag minns faktiskt inte allt som hände igår som jag hade tänkt skriva, så det var kanske inte så viktigt;)
Joo, nu minns jag lite, vi började med orientering, i början gick det sådär, vi visste typ inte vart vi var alls, och jag kan inte direkt påstå att jag kan läsa kartor!
Så vi stod nånstans mitt i skogen och inte visste alls vart vi skulle.
Då kom det en man gående och vi frågade honom om han var bra på att läsa kartor, och i så fall om han kunde hjälpa oss.
Men han sa att han inte var det, och så gick han vidare.
När han hade gått iväg så kommer Becka H med en himla rolig kommentar:
- Hur hittar han hem då?
Guud vad vi skrattade, i just det tillfället så var det så kul, ingen annan kan fatta vad som är så roligt med det där, men vi (jag, Lisa g och Linnea) skrattade typ 5 minuter!
Sen gick det bättre, vi hittade alla kontroller till slut.

Men, just det, mitt i skogen så träffade vi på massa, oberäkneligt antal med urgulliga får, och stannade och gosade med dom jättelänge, dom var ganska tama och hade jätteskön päls:D
Men att vi stannade där jättelänge blev också orsaken till att vi kom ganska försent till matten...

På våran jättelånga håltimme så tittade jag på när "dans o drama-tjejerna" från min klass hade träning.
Dom var såå duktiga, det kommer bli jättebra!


Ne nu märkte jag att det här inlägget blev väldigt långt, så jag gör ett till och berättar om idag;D



Kram så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0