Han är glad, alltid lika glad!

Hejsan!

Orienteringen gick bra idag för vi gick med ingela.
Det visade att det egentligen var väldigt lätt att hitta kontrollerna, jag förstår inte hur vi lyckades missa dom!
Men det var mysigt att gå runt i skogen, klättra över stenar och stockar :D

Sen var det den långa håltimmen, jag och Iza satt i mitt "favorit-grupprum"
Hon läste och jag lyssnade på musik på hennes Ipod, himla mysigt var det!

Sen åt vi lunch, efter det var det So och sist engelska.
På engelskan hade vi prov, det kändes som att det gick jättebra :)

När vi slutat så gick jag ut med Ninjo i så länge som ungefär 1 hel timme, tiden går väldigt snabbt när jag är med honom, det längsta jag varit ute med honom är ca 5 timmar!:O
Vi gick runt lite överallt bara, träffade flera söta hundar som Ninjo tyckte om.
Hälsade också på Moa lite snabbt, saknar henne mycket.

Nu ska jag kolla bloggar och annat i vanlig ordning.
Fortsätter också från igår att lyssna på kärlekslåtar, somnar typ så lugnande är dom.
Fast om jag var lugnare skulle jag nog dö hahaha! ;)
Just nu lyssnar jag på "beautiful"  så vacker...

Ha det bäst :D







// Yorkielover ♥

Kommentarer
Postat av: moa

haha jag såg inte att det va du först det va därför jag va så seg på att hälsa haha <3

2010-09-30 @ 19:57:32
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: moa

jättefina bilder på dig, och på ninjo också, han är en solklar tia ;)<33

2010-09-30 @ 19:58:16
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0