Hmm

Nu är det såhär att jag verkligen vill blogga nu.
Men det finns 2 problem:
1: Jag har inget att skriva.
2: Jag måste tydligen gå och sova nu, märkte inte hur snabbt tiden gick;)

Så vad ska jag göra?
Jag har 5 alternativ:
1: Lägga upp massa bilder på Ninjo (bara för att han är min älskling så det så)
2: Städa (gör nog det imorgon.. eller nästa vecka;)
3: Läsa Twilight.
4: Läsa harry potter (förresten så är det en intervju med han som spelar harry potter på nåt program nu)
5: Hmm, kommer inte på det 5:e.

Jaha, vad gör man?
Jo, man stänger av den här uppfinningen innan man somnar och läser (både twilight och hp haha)

Så vi hörs imorgon!


Godnatt och kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0