Hund, katt, regn, bra humör!

Heej :)

Idag vaknade jag vid 8, jättepigg och glad för ovanlighetens skull;D
Läste Twilight och lyssnade på musik ca en timme, sen åt jag frukost och så.

Efter det så gick jag till Ninjo, trots att det regnade ganska mycket.
Men jag vaknade med en jättelust till promenad, bara sådär;)
Så jag skyndade mig ut innan den lusten hann försvinna, för då sitter jag bara inne hela dagen och får dåligt samvete över det!

Den här gången var det Ninjo som var trött och ovillig att gå ut, annars brukar det ju vara jag haha;)
Men vi gick ändå till hundparken, han tyckte om det, det märkte jag, att bara få strosa runt och nosa och så.
Senare kom en stor hund med sina ägare.
Den var jättegullig, jagade en boll som dom kastade åt den.
Det var nån sorts vinthund av nåt slag, kan ha varit en galgo espagnol, såg ut som det.
Aja, hur som helst, den pussade mig på båda kinderna, inte så himla mysigt, den var som en kalv!

När vi varit där en stund så gick vi hem, då tittade jag riktigt ordentligt på Ninjo, och han såg hemsk ut om jag ska vara ärlig! Med sand och grus och pinnar överallt, och så var han jätteblöt och ja, usch;)
Men annars var han himla gullig, jättelockig päls!:)
Jag satt och gosade lite med honom när han låg i sin korg, sen gick jag hem.

På hemvägen träffade jag Cenzo, (en katt) han var gosig som vanligt.

Nu ska jag snart äta, senare packa för ikväll/natt.
Bloggar nog inte förrän kanske imorgon kväll, kommer ha kul med kompisarna istället.

Ha det bäst alla :D


Gullig smutsgris! <3


Cenzo :D


Han älskar att ligga med filten över huvudet, så söt! ♥♥♥


Bedårande vovve...



// Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0