Hundar och musik ♥

Hej :)

Efter lunch gick jag till Ninjo.
Ancis barn och barnbarn var där, plus deras urgulliga boxer-hundar, en 10åring och en valp på 6 månader (varav den sistnämnda var alldeles bedårande!) Dom hårade och dreglade ner halva mig, och valpen var väldigt busig, hoppade jättemycket och nockade mig i huvudet.
Annars var det härliga hundar, fast jag tycker riktigt synd om stackars Ninjo, han är jätterädd för dom där vovvarna och har det väldigt jobbigt :(
Så både jag och han (särskilt han) tyckte att det var en lättnad att få komma ut och vara bara vi två, som det ska vara om jag och han (särskilt jag) får bestämma :D

Vi gick till parken där vi ofta är, satt och gosade länge, länge uppe på en sten.
Jag lyckade också ta massa bilder på honom, självklart blev en del finare än andra, men det är så roligt att ta kort på honom så jag gör mitt bästa och så blir resultatet som det blir helt enkelt :)

Ja, vi hade himla mysigt, när vi kom tillbaka så stack han och gömde sig direkt, men jag gosade med boxrarna ett tag, sen gick jag till Melanie.
Vi fortsatte med att ladda över låtar och hålla på massor med sånt.
Det låter antagligen som att vi hade jättetrist, men vi skrattade mer än vi gjorde nånting annat, och hade riktigt roligt!
Jag saknar henne redan, min trogna vän <3



Jaa, hundar och musik, det är det bästa som finns för mig, det enda jag inte skulle klara mig utan (förutom alla mina nära och kära förstås)
Lika mycket som jag älskar att promenera med Ninjo i skogen, lika mycket älskar jag att sitta och lyssna på musik flera timmar i sträck, och inte bry mig om eller tänka på nånting annat, utan bara leva lyckligt i nuet och njuta! :D

Jag offrar otroligt mycket för Ninjo, hoppar över läxor, sysslor hemma, t.o.m. kompisar struntar jag i ibland för att ta hand om Ninjo.
Jag vet, det låter väldigt egoistiskt, men om någon enda människa förstod hur mycket Ninjo betyder för mig, och hur mycket jag älskar honom så skulle den personen förstå mig helt och fullt!
Men det gör ingen, ingen kan göra det mer än jag. jag älskar honom alldeles för mycket, genom att göra det så gör jag det bara svårare för mig själv den dagen han inte längre finns.
Men jag kan inte hjälpa det, jag älskar honom av hela mitt hjärta, och skulle kunna göra vad som helst för honom, hans sista år ska bli bra, och jag ska aldrig lämna honom.
Hur olydig han än är så ska jag alltid ta väl hand om honom, och ta vara på varje stund vi får tillsammans.



Kram på er, nu ska jag redigera massa Ninjo-bilder!



Det där är bara ett litet suddigt smakprov, jag gör ett nytt inlägg med
bara bilder på The Yorkie! :)



// The Yorkielover ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0