I´m back

Heej! :D
Hoppas att ni mår bra, det gör jag, jätte!:)
Förlåt att jag knappt har bloggat på länge...

I förrgår gjorde jag inte särskilt mycket, läste och vilade typ.
Just det, jag tittade på "honungsbiets hemliga liv" också.
Så himla bra film verkligen, jättesorglig men underbar ändå, Riktigt gullig liksom!

I går så var jag hemma från skolan, för att kunna bli helt frisk, och det blev jag ju:)

Det var en väldigt lång, men annars bra skoldag idag.
Ämnen:
B:språk, inte så bra, saknar den förra franskagruppen jättemycket, älskade verkligen franskalektionerna i sjuan och åttan, det var så roligt jämt!
Den var jättebra, en liten grupp bara, nu är vi jättemånga och vi har en annan lärare också, inte alls lika bra:(
Aja, inget att göra åt saken.
So, vi ska skriva ett brev till utbildningsministern, lite kul faktiskt;)
Lunch.
Matte, brukar vara jättetråkigt, men satt med sötnosarna Iza och Becca så det var kul.
Engelska, mitt favoritämne, vi jobbade med pronomen.
Svenska, samma som på So:n. Flummade lite med iza och Becca, älskar dom.
Sist, No, vi ska skriva uppgift om en teknisk apparat typ, jag och Lina ska skriva om tvättmaskin hehe;)

Nu ska jag plugga lite, imorgon har vi först idrott, sen DD (drama, dans) så vi måste ta med oss 2 par gympakläder. Längtar till DD, verkar jättekul!









Typiskt mig med solbilder visst?;) <3



Kram// Sanna ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0