I miss my Lova!

Heej!

Vanlig skoldag idag, lång, fast den gick ändå väldigt snabbt.
Musik
So
Matte
Lunch
Utvecklingssamtal (gick bra, lite nervöst bara, som alltid. Men hon sa samma saker som alltid så det var ingen överraskning direkt, muntligt och matte ska jag bli bättre på)
No.

Ja det var min dag, orkar inte skriva så mycket som jag brukar, är sjukt trött, lägger mig för sent och vaknar för tidigt, ingen bra kombination;)
Men jag har ändå inget speciellt att skriva, sorry, jag vet att mina inlägg är dödligt tråkiga..

Men nu ska jag lyssna på musik, och sakna Lova ännu lite till!
Men jag ska till henne på Fredag, äntligen.
Dagarna brukar ju bara rusa iväg, så snart är jag där :D
Längtar så otroligt mycket, vi kommer ha så himla roligt!!

Ha det så bra :)


// Sanna ♥


Tidig morgonbild (kvart över 6 på morgonen), rufsigt hår och trött blick, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Nu har jag läst om helgen och lite till. Vackert skrivet om dig och Ninjo. Jag vet vad man kan känna för en hund och hur det är att missta den. Sånt glömmer man aldrig. Hoppas ni får många fina år tillsammans, ni hör ihop. Ha det fint Nanna! ISÄ.

2010-09-21 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0