Ka-ka-ka-ka-kallt!!

Heej!

Om ni bara visste hur jobbigt det är att vara så onaturligt mycket frusen av sig som jag är!
Jag menar, jag fryser så fort jag vaknar, sen fryser jag hela dagen både ute och inne.
Inga kläder hjälper, hur varma dom än är..
Så när jag har skrivit färdigt så ska jag gå och ta en riktigt varm och skön dusch, det är det enda som hjälper.
Usch, höst är inget för mig, kallt, grått och trist.
Eller, det stämmer inte riktigt, grått är det inte direkt, löven är färgglada och det är så vackert tycker jag :D
Men annars så önskar jag hösten all världens väg just nu! ;)

Himla lång skoldag idag med, man blir så trött, jag går upp 20 över 6, håller halvt på att somna ibland.
Helt vanlig skoldag bara, vanliga ämnen, vanligt flumm med kompisarna, ja allt är som det ska typ ;D

Men jag vill till Lova! Längtar så himla himla mycket, tänker på det hela tiden, jag vill till Nyköping nu och träffa min bästavän :D

Burr! Nej nu måste jag bli lite varmare, sitter och skakar just nu, så det är otroligt frestande att ta en långdusch.

Men ni får ha det jättebra =) och förlåt att jag bara skriver 1 gång om dagen, men jag vet inte vad jag ska skriva om plus att jag har inte sån jättestor lust att bara sitta vid datorn och skriva, sorry säger jag till de få människor som gillar min enformiga lilla blogg.


// Sanna ♥

Kommentarer
Postat av: moa

jag gillar din blogg jättemkt sanna ;) den e jättebra, dina inlägg är jättebra dom med, verkligen inte tråkiga!

2010-09-21 @ 17:54:08
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0