Konstigaste skoldagen!

Tjabba!

Idag var det en extremt konstig skoldag, jag tar allt från början:
Först var det idrott, bip-test. (inga kommentarer, jag var näst sämst:()
Sen skulle vi ha matte men läraren var inte i skolan så vi fick håltimme.
Så jag och Lisa g bara satt och stirrade typ en timme, sen var det lunch (jättegod pastabuffè)
Efter det var det hälsa (alternativbrännboll)
Sen var det håltimme igen för vi hade ingen svenska/matte.
Den håltimmen var 2 timmar då vi också bara satt och tråkade.
Sist var det B:språk.
Trist skoldag visst?

Jag följde med Totto till nattkröken när vi slutat och vi gick och snackade som vanligt :)

Jag kan inte gå ut med Ninjo förrän på Måndag för han är i Stockholm, kommer sakna honom mycket...

Så jag bara sitter här och kollar runt på massa saker, roligt, roligt att kunna göra det nästan hur mycket som helst, vi har ju inga läxor nämligen :)
Men snart börjar proven, och då blir det nog stressigt så det är bäst att njuta medans man kan!
Fredag imorgon! väldigt vad snabbt det går, snart är det sommarlov igen om det ska fortsätta i den här takten!;)

Men usch vad det är kallt ute, börjat använda tjocka vantar och allt, riktig höst alltså!
Men det är desto mysigare inne, det har börjat komma värme på elementen och det är så mörkt att vi börjat tända ljus på kvällarna, vilket jag tycker är himla mysigt!
Så jag går inte så frivilligt ut, sitter hellre inne och läser och sånt kul :D


Så det ska jag ägna mig åt nu, ha det bäst alla!



Lovely little Ninjo! ♥


// Yorkielover ♥





Kommentarer
Postat av: moa

haha va skönt ändå att slippa lektionerna, men jobbigt att vänta haha <33

2010-09-30 @ 19:58:49
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0