Lyckolördag

Hej, eller godmorgon eller förmiddag eller vad ni nu kallar det!;)
Jag vaknade iallafall nån gång innan halv 9.

Då ringde pappa och vi pratade över en timme, riktigt trevligt och roligt som alltid :)

Idag är det som en lyckdag för mig, för jag ska äntligen träffa min kära vän Melanie!
Det var ungefär 5 veckor sen sist och vi brukade vara flera gånger i veckan förut...
Så jag ska till henne på eftermiddagen efter att jag varit ute med Ninjo, kommer bli såå kul! :D

Jag kanske inte bloggar mer idag, är antagligen med Mel till kvällen, och sen har vi några inspelade filmer som jag måste se på så jag hinner nog inte mer idag, ska ha jätteroligt istället! ;D

Men ha en jättebra Lördag nu, njut av att det är helg, för rätt som det är så är den slut!



Kram Sanna ♥


Dagens suddiga egobild ;)

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej igen!

Vi pratade ju med varandra för bara två timmar sen men jag skulle bara visa att jag har varit här igen och tittat på otroligt vackra höstbilder. Den där fårbilden är en lyckoträff! Du är jätteduktig på att ta naturbilder. Ha en fortsatt trevlig helg Sanna. ISÄ.

2010-09-18 @ 11:58:49
Postat av: moa

va söt du är sanna! ha en bra helg!

2010-09-18 @ 17:57:44
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Tooottoo

Haha! Nu är nästa helg slut...

2010-09-26 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0