Mamma Mia!

Hejsan :)

Idag vaknade jag lite efter 7, pigg som tusan, och började riva ner halva huset (inte bokstavligt men jag var rätt så klantig, tappade allt i golvet och höll på!;))

Jag och Melanie hade det kul igår, det var jätteroligt att äntligen träffas, vi kramades lääänge!
Vi gjorde inte direkt så mycket, höll på att ladda ner massa låtar och fixa med det.
Men det var roligt att bara träffas, jag hade faktiskt glömt hur roligt jag har med henne!
Tex så ger hon mig en speciell blick ganska ofta, en irriterad/trött blick och varenda gång hon tittar på mig med den blicken så börjar jag skratta, och hon med ;)
Ja, det blev mycket skratt igår, ska träffa henne nån gång idag med, vi får passa på den här helgen, för nästa helg är vi båda upptagna, hon ska till London och jag ska till Lova (liite skillnad kanske haha)

Jag kom hem från henne vid 7 igår kväll, då tittade jag och mamma på "Mamma Mia"
Jättebra film tycker jag, och låtarna fastnar verkligen, båda har gått och sjungit på alla låtar sen filmen slutade, och gör det fortfarande. Men dom är bra!

Efter den filmen så tittade vi på "Notting Hill" en annan film som jag gillar mycket, jag fullkomligt älskar kärleksfilmer av alla slag, absolut mina favoriter bland filmer, jag menar, tex Twilight ;D

Nu ska jag försöka komma på vad det var för jättemånga saker som jag skulle kolla på datorn, ni får ha det bra:D



// Sanna ♥


En gammal bild på Ninjo, för att jag inte har tagit nåt nytt, och för att
han är min lilla gulleplutt! (och för att jag inte gillar mina inlägg som inte
har bilder)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0