Min Zambo ♥

Hej :)

Idag har det också varit en väldigt lång dag.

Jag vaknade som vanligt när klockan ringde 20 över 6. (fråga mig inte varför jag sätter den på så tidigt när det bara tar 3 minuter till skolan och knappt en timma att göra mig iordning haha!)
Det första jag gjorde var att (typ halvsovande) snubbla trappan ner till Zambo, han ville genast ut så jag gick upp till mig, åt frukost och så.
Sen gick jag till skolan, Zambo kom inte när jag ropade så han var tvungen att vara ute ända tills jag kom hem stackaren.

Först var det musik, keyboard.
Går faktiskt väldigt bra för mig för ovanlighetens skull, jag har klarat halva vg :)

Sen var det so, efter det matte och sen lunch.
På lunchrasten gjorde jag och Becca No-läxan, eller, försökte iallafall, Towe och Iza läste ur sina böcker, en mening var, och det blev så osammanhängande och roligt att vi mest skrattade och fick inte så jättemycket gjort hehe ;)

Ja, sen var det klassråd och sist No.

Efter skolan så gick jag hem, och Zambo kom genast rusande, och "pratade" jättemycket, verkligen klagade, som om det var riktigt synd om honom, sötaste kissen alltså!
Så jag gav honom lite extra mat och kel.

Efter det gick jag och mamma och åt på en vietnamesisk restaurang, himla gott var det!

När jag kom tillbaka hem så gick jag till Zambo, gosade massor och släppte sedan ut honom.
Precis då kom Susanna hem, jag fick godis som vanligt, 6 Mentos-rullar den här gången ;)
Jag kanske ska få passa honom snart igen, Susanna frågade om jag tyckte att det var för tråkigt att springa ner till honom och passa honom så ofta som jag gjort på sistone.
Men då sa jag att jag skulle vilja ta hand om honom jämt, och att jag tycker det är jätteroligt.
Det är verkligen sant, älskar honom så mycket, gosigaste, gulligaste, finaste katten! <3<3

Nu ska jag kolla lite bloggar och annat, ha det bäst :D





En riktig livsnjutare! ♥♥



// Sanna ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0