Naturen ♥

Heej
!
Vanlig skoldag idag med, först orientering, jag, tove iza och alice kom ganska vilse typ, vi hamnade i stenby!;)
Inte hittade vi några kontroller heller, usch vad jag är dålig på det där, fattar inte ens hur man ska läsa en karta!
Men jag tycker alltid att det är roligt att bara gå i naturen så jag uppskattade lite ändå :)
Sen hade vi dans/ drama, svårt som jag vet inte vad + läskigt, vågar inte slappna av typ, jag har nog valt fel, ska troligtvis byta tillbaka.
Sen So och sist engelska.

Efter skolan gick jag ut med Ninjo på en jättelångpromenad i skogen.
Väldigt mysigt, älskar, färgerna i naturen, ljuden, lukterna, allt är bara så härligt, ääälskar naturen :D
Ninjo är förresten nyklippt igen, jättesöt!
Så vi hade väldigt kul, Ninjo var pigg och så också så det var extra roligt :)

När jag lämnat honom så gick jag hem och hittade  Zambo sovandes på trappan haha, det var extremt gulligt:D
Jag släppte in honom, gav honom mat och snart kommer hans matte hem.
Hoppas att hon ger mig godis som hon brukar hehe;)

Sen måste jag plugga lite, har bara skrivit 2 rader på ett tal som snart ska vara klart, men jag kommer ingen vart alls, har ingen aning vad jag ska skriva...

Kramar och ha det bra!




Hittade tillbaka till fåren som vi träffade förra orienteringen :) <3<3




Färgglatt och vackert!


Stitch-chihuahua- grisen Ninjo!! ;)♥♥♥







// Natur/hundälskaren Sanna ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0