Babbelgojan Towe Lundh

Hejsan :)

Dagen har varit bra, väldigt bra t.o.m ;D

Först var det idrott, jag, Iza, Lisa, Lina och Becca tränade fotboll. Massa passningar och sånt, var jätteroligt!
Sen matte, jag kunde inte jobba ett endaste tal för jag tänkte bara på mitt tal, kunde inte tänka på nånting annat, jag hade bokstavligen panik!
Förresten så skrev jag färdigt mitt tal på natten till idag, med väldigt mycket hjälp av snällaste Moa, jag kan inte tacka henne nog, jag kommer aldrig glömma hur mycket hon hjälpte mig! <3

Efter matten var det hälsa, kubb i vilsta.
Hade varit jätteroligt om vi hade varit bara våran klass, men vi är med 9 e också så det var inte så kul..

Ja, sen var det redovisning!
I början gick det så himla bra, jag var inte nervös eller nånting.
Men sen kom nervositeten, och då skakade mina händer så mycket att jag varken kunde titta på pappret eller läsa eller nånting, det var riktigt jobbigt, så läskigt så jag trodde att jag skulle svimma!
Men det är skönt att ha det gjort, enligt Totto så var mitt tal jättebra, och henne kan jag alltid lita på så jag antar att jag klarade det :)

Sist var det B:språk, och sen följde jag med Towe till nattkröken som jag gör ibland.
Vi gick och pratade som vanligt, samtalsämne efter samtalsämnne, det var riktigt roligt :D
Vi stannade vid nattkröken och pratade i en hel timme!
Man kan ju säga att vi verkligen pratade av oss, vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Det är så skönt att prata med just henne, jag kan säga vad som helst, hon lyssnar och förstår mig som ingen annan, min älskade Totto du är bättre än bra, mer än bara gullig, du är en helt fantastisk vän. ♥♥

Jag tyckte så synd om henne på redovisningen, hon var nervös för första gången nånsin, så hon var helt tyst ganska länge i början, usch vad jobbigt det måste kännts för henne :(
Men hennes tal var riktigt bra så det spelade ingen roll :)
Och när hennes nervositet väl försvunnit så började hon babbla som bara hon kan! ;)
Men hon var så himla söt när hon redovisade, gjorde så gulliga miner och spärrade upp sina vackra blå ögon ögon! Jag och Becca viskade hela tiden: "åh, vad söt!", eller "vad gullig hon är!"


När vi, efter en låång stund sagt hejdå så gick jag ut med Ninjo en stund.
Det var roligt och mysigt som vanligt, men jag blir sjukt irriterad på hans otrevliga matte!

Vi hörs, ha det bra!



// Sanna ♥


Jag och sötnosarna jag älskar allra mest i världen! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Haha! Vad har Anci gjort nu? Du får berätta på måndag...

Tack Nanna! Du är inte så tokig du heller. ;)

Kul att du gillade mitt tal, hoppas att jag inte var alltför tjatig... :S

Vill passa på att berömma dig igen! Du var verkligen jätteduktig! Nu kan jag ju dessutom förstå dig bättre... Fortsätt kämpa på! Jag vet att du kommer vara ännu bättre nästa gång!

Ha det bäst!

Hoppas du och Lollo hade det kul!

Ses imorgon!

2010-09-26 @ 18:47:04
Postat av: 3.14

Det här var ju ett tag sen...

2011-05-19 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0