Omtyckt av en hund, fantastiskt! ♥

Hahaha, kom på att jag tog fel rubrik till fel inlägg!
Den förra skulle vara till inlägget med bilder på Ninjo.
Typiskt också, den rubriken hade blivit så perfekt just där :(
Aja inget att göra åt saken...

Men iallafall, nu ska jag förklara varför jag valde just det namnet :)

Jo, när jag var på väg till Ninjo så hörde jag honom den här gången också skälla på hundra meters håll!
När jag närmade mig så fick han se mig, och jag kan inte beskriva hans blick då, det var det gulligaste jag nånsin sett, jag började nästan gråta av glädje då!!
Sen började han hoppa och skutta och när jag kommit fram till honom så flög han upp i mitt knä och började pussa mig jättemycket, sen såg han på mig en lång stund med den där obeskrivliga blicken, gud vad lycklig jag blev:D
Han var lika lycklig han, det är fantastiskt att vara omtyckt av en hund, världens mest underbara varelse!
Ja, och jag gick samtidigt, och hade gjort det rätt länge, och nynnade på "we are all the winners"
Och i låten sjunger dom ju "Han är glad, alltid lika glad" och jag tyckte att det stämde perfekt in på Ninjo, för att han är alltid lika glad när han får se mig, oavsett om det var 5 minuter, dagar eller veckor sedan sist! :D:D:D:D


Nu kommer några bilder från idag :)






Bilden hade typ blivit perfekt om den var på närmare håll...
Fast visst är han lite gullig på den här bilden ändå? :)


Jag älskar den här bilden, tycker att den bara är för gullig!
Alltså är han inte söt? vad tycker ni?  från skala 1 till 10 ? ♥


Min pälsklädda själsfrände... <3


// Ninjo-Lover ♥








Kommentarer
Postat av: Fassan

Det blir en nia där!

2010-10-02 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0